• Greger

Min pappa dog imorse. Nu vill jag ha en bra låt till begravningen

Sitter här helt apatisk. Visste att det skulle hända men kunde ändå aldrig föreställa mig hur det skulle kännas.

Nu vill jag ge honom ett fint slut och söker med ljus och lykta efter en fin låt att spela på hans begravning (ingen psalm)
    Han blev bara 46år.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-07 23:18:44:
    Vi har bestämt oss. Det blir John Lennon Imagine, Hepstars Inatt jag drömde och Lars Demian På den andra sidan. Tack söta ni för alla svar.

• Svar på tråden Min pappa dog imorse. Nu vill jag ha en bra låt till begravningen
  • Julutzi

Eric Claptons tears in heaven.... men den är ju rätt vanlig på begravningar....

• Annaaa86

Beklagar sorgen. Kan tyvärr inte hjälpa dig med sången..

• Fru U

inga låtförslag ville bara beklaga sorgen. Vet hur du måste känna dig (hände mig förra året med min mamma som blev 55)

Var han sjuk? Han var så ung

Live and let live
  • Julutzi

Glömde skriva att jag beklagar förlusten.....

• Majken

Oj, beklagar att du förlorat din pappa .-(
    Nåt vackert att spela....*funderar* det beror ju lite på om det är så att du vill att de ska passa just honom och isåfall lite hur han var som person. Så att man hittar ngt som passar just honom?

Love my M-girls
  • Majken

"Bridge over troubled water" eller på svenska "Som en bro över mörka vatten"

Love my M-girls
  • NicoleSthlm

Beklagar verkligen!!! *krama*

Den här låten hade vi på min mormors begavning i våras!
    Så fin utan att vara alldeles för sorglig!!!

">

Mamma till Emilia 060707 och Bönan i magen BF 080602
  • lurv

När min pappa dog så valde vi låtar som han tyckte om och som hade en betydelse för honom. Vet du någon låt eller artist som din pappa tyckte om så kan ni ju ta den.

Beklagar din förlust.

• Mozarts Nachtmusik

ja vet en finfin låt ja fann på myspace. men ja vet inte om den finns på album ,
    gillar man den kan man kanske ta kontakt me han som gjort den..

http://www.myspace.com/nostralove

?Den dagen jag valde att bli mamma så valde jag att sätta hjärtat utanför kroppen?
  • Vårsolen

Beklagar verkligen sorgen.
    Som en bro över mörka vatten är ju en vacker sång, gråter allrid när jag hör den

Svar på tråden Min pappa dog imorse. Nu vill jag ha en bra låt till begravningen